print | close

Как купих на детето си подарък за 1ви юни, който го \"нямаше\" в магазина


Здравейте,

бих искала да споделя с вас една забавна история. Реших да купя на сина си за първи юни подарък количка, която се управлява с дистанционно, което е на принципа на лазер и насочва червена точка, която количката следва. Най-интересното е, е тази кола се движи по стени и по тавани... :) Синът ми си я беше харесал на някаква реклама по телевизията.... Понеже не знам къде се продава въпросната количка, реши да я потърся в интернет и я намерих в един онлайн магазин, който има и нормални (офлайн) магазини в София и Варна. Преди да се запътя към магазина в София, който знам, звъннах на телефона на сайта да попитам дали въпросната играчка я има в наличност, оказа се, че от 4 магазина в София, само в един я има и то една бройка! Отивам в магазина и там на продавачите-консултанти обяснявам каква играчка търсят, като техния отговор е, че те нямат такава количка. Обяснявам, че съм я харесала в техния сайт и че по телефона са ми казали, че в техния магазин има една бройка, но консултантите клатят невярващо глави и повтарят как няма такава играчка в магазина и че може би наличностите в системата не са актуални и затова са ме подвели по телефона. Намирам играчката в сайта на магазина, казвам им артикулния номер и О'небеса! Оказа се, че наистина имат една бройка, но.... идва другия проблем - не могат да намерят къде в магазина е позиционирана играчката. Добре, че беше моят приятел, който намери количката, която консултантите бяха подминали в тяхното търсене.....

Това не е единствения случай, в който така наречените консултанти не само не могат да те консултират, но не знаят и каква стока предлагат....А се обиждат, ако ги наречеш "продавачи"....

close